Danmarks bedste webshop for vingaver - Hjem levering - Hurtigste forsendelse

Kundeservice

Forsendelse og levering
Vi tilbyder gratis levering over hele landet direkte til adressen. Fragt er inkluderet i prisen på varen. Vore leverandørspartnere kontakter dig (via telefon eller sms) og leverer i henhold til den ønskede leveringsdato. Mindst 1 dag før leveringsdatoen, ekskl. lørdag/søndag samt helligdage, skal Vinpost have modtaget ordren.
Fortrolighed og sikkerhed
Dine personlige oplysninger opbevares i vort foretningssystem i henhold til (Personal Information Act (PUL)) for at opfylde leverings- og betalingsprocessen. Vi udleverer ikke personlige oplysninger til tredjepart med undtagelse til politiet ved i en igangværende undersøgelse. Ved betaling med kreditkort sker betalningen på PayEx krypterede side, og Vinpost tager ikke del i disse oplysninger.
Fortrydelses ret / Reklamation
Som kunde hos Vinpost har du ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage fra datoen hvor du modtog varen. Fortrydelses ret er kun gyldig, hvis varen er uåbnet og returneres i ubeskadiget stand. Kontakt altid vores kundeservice, før du returnerer produktet. Du bekoster selv omkostninger ved returnering. Transportskade forårsaget af defekt emballage betales af Vinpost. Returneringer må ikke foretages pr. efterkrav. Gem din kvittering og vær opmærksom på at du er ansvarlig for returforsendelsen, indtil vi modtager den. ””Glem ikke at vedlægge følgesedlen.”” Hvis den sendte vare ikke opfylder til dine ønsker, kan du få pengene tilbage. Produktet skal returneres i samme tilstand og mængde som det blev modtaget og senest 14 dage efter modtagelsen. Kontakt os gerne angående vejledning.
Bestilling
Vælg din vin (www.vinpost.dk/vingave) og gå til kassen. Udfyld adressen og vælg en leveringsdato. Er der specielle oplysninger vedrørende levering så meddel venligest dette i kassen. Senest kl. 13.00 samme dag som ordren er afgivet.
Priser og betaling
Alle priser på hjemmesiden er inklusive lovpligtig alkoholskat og moms. I forbindelse med ordren garanterer kunden at han / hun er mindst 16 år gammel, bosat i Danmark, og at alkoholholdige drikkevarer kun er til privat forbrug. Betaling sker med kreditkort (SSL via Payex). Vi accepterer Visa og Mastercard med eller uden DK kort.
Se dine ordrer
Hvis du har oprettet en konto i forbindelse med ordren (eller tidligere), kan du logge ind på din konto med email og adgangskode. Der kan du se alle dine ordrer, og en status for bestillinger. Hvis du ikke har en konto, kan du gå til ORDRER OG RETURNERINGER og følge instruktionerne.
Opdater din profil
Du kan når som helst logge ind på din profil och skabe nye fakturaer eller ændre de eksisterende leveringsadresser. Når bestillningen har fået statussen "behandlet" så kan du ikke ændre adresserne på den aktuelle ordre.
Hvordan vi bruger cookies
Cookies bruges på Vinposts hjemmeside. Cookies er små tekstfiler gemt på den besøgendes computer og kan bruges til at spore hvad den besøgende gør på webstedet. Der er to hovedtyper af cookies: 1) En permanent cookie forbliver på den besøgendes computer i et bestemt tidsrum. 2) En session cookie gemmes midlertidigt i computerens hukommelse, mens en besøgende er på en webside. Sessionscookies forsvinder, når du lukker din browser. Vinpost bruger cookies til at forbedre websiden for den besøgende, f.eks. ved at tilpasse webstedet efter gæsternes ønsker, valg og interesser.
Ofte stillede spørgsmål

Hvad sker der, når modtageren ikke er hjemme på leveringstidspunktet?
Hvis modtageren ikke er hjemme på leveringstidspunktet, afleverer leverandøren en besked ved døren om en forsinket levering, og hvornår det næste forsøg vil finde sted. Meddelelsen indeholder også instruktioner om, hvordan du kontakter leverandøren og bestemmer, hvornår de skal vende tilbage for en sikker levering.

Hvor lang tid tager leveringen?
Vore vine tager ca. 1 dag fra ordre til leveringen finder sted. Leveringstiden er ca. 1 dag i hele Danmark, dog ikke Bornholm, senest fra kl. 13.00 på leveringsdatoen.

Hvornår kan du senest bestille?
En ordre skal afgives senest kl. 13.00 for at forsendelse finder sted samme dag.

Kan du sende til en arbejdsplads / virksomhed?
Absolut, bare navnet på modtageren er påført. I dette tilfælde er det personens navn. Det er også vigtigt at finde ud af, om virksomheden tillader personlig post at blive leveret til deres adresse.

Vinen er defekt og lever ikke op til forventningerne - ønsker at reklamere.
Hvis vinen er defekt, for eksempel propskadet eller noget lignende, bedes du kontakte os, og vi sender en returkvittering til flasken. Når vinen er returneret til os og reklamationen er godkendt, kan kunden modtage ny forsendelse eller trække købet tilbage.

Hvorfra sendes vinene?
Dansk E-logistik, Naverland 33-35 2600 Glostrup.